I am Dr. Jekyll and Mr Hyde, unpredictable.

Olen pehmeä ja kova, järkevä ja hullu, päättäväinen ja päättämätön. Olen hyväntekijä ja pahantekijä, silitän ja satutan.

Hallitsen itseäni ja en hallitse. Mielestäni kaikki nämä tuntemukset ovat tilanteen mukaisia.

Minua kehotettiin tekemään masennustesti. Netistä löytyykin useita, mutta itse suosittelen tätä, sillä se perustuu edes jonkinlaiseen teoriaan ja tutkimukseen: xestia.net/testit/bdi.php

Testin mukaan minun pitäisi välittömästi hakeutua lääkärin vastaanotolle. Olen pistemäärien (36) mukaan vaikeasti masentunut. Jaahas, miten sitten sellainen määritellään ? Sanoisin, että jos joku tälläisessä tilanteessa muistuttaa normaalia ihmistä, eikä koe mitään negatiivisia tunteita, on aivokuollut.

No jää nähtäväksi oliko testi oikeassa, ainakin työt menivät tänään ihan ok...